http://relewantna.blogspot.com/



Relewantna to kobieta, która chce być ważna, chce czuć się ważna i chce pełnić istotną rolę dla świata - w przypadku bloga istotną rolę dla świata wirtualnego. Relewantna to blogerka niekiedy pozbawiona instynktu samoblogowego. Na szczęście tylko niekiedy. Staram się być sobą (czasami nudną sobą) w sposób słownie kreatywny, dlatego lubię blogować. W internecie jestem blogową wersją siebie. Tutaj nie muszę zaczynać dnia od Dzień Dobry, a kończyć na Dobranoc. Nie muszę pytać się, czym mogę służyć, bo tutaj nikomu też służyć nie muszę. Jedyne, co muszę, to... chcieć pisać. 

Wcześniej przez 8 długich lat byłam blogerką. Taką sobie, ale zawsze coś. Blogowałam, pisałam, tworzyłam, budowałam mozolnie blogi. A teraz zaczynam całkowicie od nowa. Dlaczego? Czasami trzeba powrócić do początku drogi - po to, aby móc stać się kimś lepszym. Lepszym człowiekiem, lepszą blogerką, lepszą sobą. Lepszą wersją siebie. Blog Relewantna istnieje od września 2017 r. i opowiada głównie o moich codziennych zmaganiach z zaburzeniami nerwicowymi, o radzeniu sobie w rzeczywistości przesiąkniętej wyzwalaczami lęku. Dla niektórych mój blog nie będzie się różnił od całej reszty blogów zasilających szeregi blogosfery. Jednak dla innych będzie czymś więcej niż pisaniną dla samej pisaniny - taką żywię nadzieję.

Uwielbiam blogować. Blogowanie jest zajęciem, któremu najchętniej oddaję się w przestrzeni internetowej. Pierwszy blog założyłam w 2009 roku, znajdował się on na platformie bloog, której dzisiaj już nie ma. Wymieniony blog był raczej swego rodzaju eksperymentem, swoistą próbą zapoznania się z 'blogowym światem' - jakkolwiek szumnie by to nie brzmiało. Eksperyment ten zakończyłam dość szybko, bo już chyba po niecałym roku - o ile pamięć mnie nie myli. Później na pewien czas zaprzestałam zabawy z blogowaniem, jednak jakaś dziwna siła ciągnęła mnie ku temu i już na początku 2011 roku założyłam blog, który towarzyszył mi aż do 2017 roku. W międzyczasie założyłam kilka innych, ale nierozerwalnie powiązanych z tym pierwszym. Blogowanie było dla mnie ważną częścią życia. I stało się nią ponownie: we wrześniu 2017 r. zaczęłam od nowa z nowym blogiem 'Relewantna'.

Relewantna blog